VetPlan

Förebyggande vårdtjänster till ditt djur

Hos oss på Djurkliniken i Ängelholm är friska djur och nöjda djurägare vårt primära fokus och vi har därför utvecklat VetPlan.

Våra erbjudanden

VetPlan är ett paket av förebyggande vårdtjänster som syftar till att ditt djur ska må bra och till att förebygga riskerna för hälsoproblem. Med VetPlan får du dessutom en nära dialog med våra veterinärer och vår djurhälsopersonal. Ditt djur får också lära sig att göra regelbundna besök hos veterinären och lär känna oss och miljön.

Du får generösa rabatter på förebyggande vård som till exempel vaccination, hälsoundersökning och tandkontroll.

Alla våra VetPlan abonnemang har 12 månaders bindningstid och du får påminnelser när det är dags att kontakta oss för att boka tid för vaccination och hälsoundersökning.

Tecknar du ditt VetPlan online så betalar du första månadsavgiften på kliniken vid ditt nästa besök. Därefter betalas abonnemanget smidigt via autogiro. Du kan även förskottsbetala hela årsavgiften på kliniken. Vi rekommenderar alltid att teckna djurförsäkring för att täcka oförutsedda händelser, oavsett om du väljer VetPlan® eller ej.

Abonnera på förebyggande vård och god hälsa

Vad ingår i VetPlan®?

Utöver den årliga vaccinationen och hälsoundersökningen ingår en tandkontroll. Med VetPlan® följer också rabatter på djurfoder och andra tjänster, men viktigast är att du får nära kontakt med kunnig djurhälsopersonal och ökad medvetenhet om ditt djurs hälsa.

Hur fungerar det?

Du tecknar ditt VetPlan®-abonnemang vid besök hos oss på Djurkliniken i Ängelholm eller via detta formulär: